فهرست بستن

حشره‌کش هوم هیرو با ماندگاری بالا مشکل شما را با حشرات ریشه‌کن می‌کند!!

حضور ترکیباتی مانند اتیلن گلایکول، روغن سویا و.. با فشار بخار پایین باعث افزایش ماندگاری و عملکرد بهتر حشره‌کش می‌شود. تاثیر پذیری حشره‌کش تا 2 ماه باعث دوری حشرات از آن محیط می‌شود.

البته کار از محکم کاری عیب نمی‌کند!!! حضور ترکیبات فایتو شیمیایی (ترکیبات گیاهی با قابلیت مبازه با حشرات) در حشره‌کش‌های هوم هیرو باعث دور شدن حشرات از محیط می‌شود.

  • اصطلاح PUSH AND PULL

این اصطلاح هنگامی بکار می‌رود که یک ترکیب جاذب و یک ترکیب دافع حشرات در کنار هم در حشره‌کش بکار رود و باعث ایجاد مکانیسم جذب و دفع همزمان شود.

ترکیب تریکوسن یک فرومون یا هرمون جنسی حشرات است که با جذب کردن حشرات به حشره‌کش باعث افزایش نرخ مرگ و میر آن‌ها در آن ناحیه می‌شود. حضور ترکیبات فایتوشیمیایی و هرمون‌های جنسی در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن پیچیدگی‌ای هوشمند در فرمولاسیون حشره‌کش هوم هیرو شده‌است.

  • عملکرد چندگانه

عملکرد حشره‌کش هوم هیرو شامل سه مکانیزم جذب، دفع و کشندگی است.

در ابتدا اثر جذب با استفاده از ترکیب تریکوسن که فرومون جنسی حشرات است انجام می‌شود. اثر جاذبه کوتاه، قوی اثر و کوتاه برد است به گونه‌ای که فقط حشرات در محیط اطراف به سمت حشره‌کش جذب شده و از بین بروند نه تمامی حشرات موجود در اکوسیستم!

پس از مدتی که اثر جاذب کمرنگ‌تر شد و از بین رفت، ترکیبات دافع اثر گذاری خود را شروع کرده و از ورود حشرات جدید به محل جلوگیری می‌کنند.

اثر ترکیبات دافع تا 2 ماه و بیشتر برروی سطوح اسپری شده باقی می‌ماند.

در صورت نفوذ حشرات به محیط به همراه میوه ها، گیاهان اپارتمانی و محصولات چوبی نیازی به نگرانی نیست ، زیرا همانگونه که اثر دافع ماندگاری بالایی داشته، اثر کشندگی حشره کش نیز به قوت خود باقی مانده و حشرات را از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *